سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود . [امام علی علیه السلام]
شب وستاره
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 3847
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
شب وستاره
محمدحسین مرندی
تورا دوست دارم/نه تنهابه خاطر تو/به خاطرشخصیتی که هنگام با توبودن دارم!

........... لوگوی خودم ...........
شب وستاره
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • گفتی...اما فقط گفتی!

  • نویسنده : محمدحسین مرندی:: 87/7/24:: 11:35 عصر
    گفتی:پاییزاست.گفتم:بی قراریست!/گفتی:دلتنگ شده ای؟گفتم:یک آسمان/گفتی:اشک را به چشمانت راه ندهی وقتی دلت می گیرد؟گفتم:من چشم تورانوشیدم اشک نیست وباران است/گفتی:این است عشق.گفتم:خیالم رنگیست.من عشق را میشناسم/گفتی:مجنون شده ای؟!گفتم:کاش لیلی بودم./گفتی:آخرقصه شیرین است.گفتم:من دویده ام سالهاست اینجا فقط سرد است./گفتی:تب کردنت را دوست دارم.گفتم:تب دارم تورا ندارم./گفتی:مگربه خوابت نیامده بودم؟گفتم:باشد.این روزها دستم به آسمان نمی رسد./گفتی:چاره اش عشق است.همین سه حرف ساده کوچک.گفتم:عشق؟!پیدایش نمی کنم توآسمان./گفتی:غمت نباشد شیرین باش.گفتم:شیرین میمانم و چشم به راه./گفتی منتظربمان.پروازبه خاطرعشق.گفتم:هستی؟؟./گفتی:همیشه هستم.شیرین باش.........!
    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ