سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]
شب وستاره
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 3858
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
شب وستاره
محمدحسین مرندی
تورا دوست دارم/نه تنهابه خاطر تو/به خاطرشخصیتی که هنگام با توبودن دارم!

........... لوگوی خودم ...........
شب وستاره
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • بیایید بیایید که دلدار رسیدست!

  • نویسنده : محمدحسین مرندی:: 87/7/26:: 12:14 صبح
    جالبه!خیلیم جالبه!یه نگاهی به وبلاگم کردم.البته مطالب خیلی کمه اما توهمین مطالب کم یه چیزی توجهمو به خودش جلب کرده.خیلی خیلی رمانتیک شد!!اینجوری نمی خواستم بشه نه!هدفم از ایجادوبلاگ جدیدفقط این بود که جایی باشه بتونم اونجابدون دغدغه های معمول وشاید هم کمی ناشناس!!حرفاومسائلی روکه توذهنم اومدبگموبنویسم.ونکته مهم اینکه کسانی باشند با طرزفکرهای متفاوت نظرشونو بهم بگن.پس!پس!دوستان عزیزی که بهم افتخار میدین حتمانظرتونو بگین.حتی یه کلمه!فعلا شب بخیر!
    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ